2011年3月8日 星期二

All about your heart 關於你的心 Mindy Gledhill 敏蒂 格萊德希爾 歌詞

這首歌太好聽了~~一開始是從分手妝聽到的~~~好聽的歌配上好看的妹真是一絕
本來想翻一下歌詞, 後來發現有人翻了, 而且翻的還不錯, 就轉過來了.
這首歌旋律很簡單, 單字也不難, 可以當作英語情歌的練習曲唷.
最棒的就是頭2句, 給人很誠懇的感覺, 大心 
I don't mind your odd behavior
It's the very thing I love

從http://icelime.pixnet.net/blog/trackback/38be7ec303/28501695轉載過來歌詞




I don't mind your odd behavior 我不在意你奇怪的行為
It's the very thing I love 那正是我所愛的
If you were an ice cream flavor 如果你是一種冰淇淋的口味
You would be my favorite one 你會是我最愛的一種
My imagination sees you 在我的想像中
Like a painting by Van Gogh 你像是一幅梵谷的畫
Starry nights and bright sunflowers 群星閃爍的夜晚和明亮的向日葵
Follow you where you may go 跟隨你的腳步
Oh, I loved you from the start 哦,我從一開始就愛你
In every single way 不管是哪一方面
And more each passing day 並隨著一天天加深
You are brighter than the stars 你比星辰更明亮
Believe me when I say 相信我的話
It's not about your scars 不是
關於你的傷痕
It's all about your heart 而是關於你的心
You are a butterfly held captive 你是一隻被束縛的蝴蝶
Small and safe in your cocoon 小小的,安全的,在你的繭中
Go on you can take your time 慢慢等待著破繭而出
Time is said to heal all wounds 時間會癒合所有的傷口
Chorus
I loved you from the start  我從一開始就愛你
In every single way 不管是哪一方面
And more each passing day 並隨著一天天加深
You are brighter than the stars 你比星辰更明亮
Believe me when I say 相信我跟你說的話
It's not about your scars 不是
關於你的傷痕
It's all about your heart 而是關於你的心
Like a lock without a key  像是沒有鑰匙的鎖
Like a mystery without a clue 像是沒有線索的迷題
There is no me if I cannot have you  如果沒有你,那就沒有我
Chorus
I loved you from the start 我從一開始就愛你
In every single way 不管是哪一方面
And more each passing day 並隨著一天天加深
You are brighter than the stars 你比星辰更明亮
Believe me when I say 相信我跟你說的話
It's not about your scars  不是關於你的傷痕
It's all about your heart  而是

沒有留言: